Rada Kupiecka i Rada Pływów 6PHGXqiC_o

Ketterdam
konto specjalne
Ketterdam
Pochodzenie : Kerch
Stanowisko : szef szefów
https://kerch.forumpolish.com
lokacja

RADA KUPIECKA

Od 186 roku po powstaniu Fałdy, Rada miłościwie panuje nad Kerchem, strzegąc jego interesów na arenie międzynarodowej. Składają się na nią nestorzy siedmiu (niegdyś ośmiu) najstarszych, najbogatszych i najbardziej wpływowych rodzin kupieckich Kerchu; nie brak jednak w Ketterdamie, gdzie rezydują, innych rodzin, które ostrzą sobie zęby by zająć miejsce któregoś z nich. Rada stanowi główną siłę polityczną kraju; chcąc zrobić polityczną karierę, należy zaczynać jako kupiec, najlepiej z ich bezpośredniego otoczenia. Rada sprawnie balansuje na granicy nepotyzmu.
Radni bardzo pilnują nieposzlakowanej opinii o swoich rodzinach, tak by nikt nie mógł im niczego zarzucić. Więcej o obyczajach rodzin kupieckich przeczytacie tutaj.
W ich gestii pozostają decyzje o zaangażowaniu Kerchu w ewentualne konflikty, to oni rozdzielają budżet kraju i to oni decydują o tym, w co przyjdzie inwestować. Nie może ich zabraknąć na większych wydarzeniach organizowanych przez pozostałe kraje, na których zwykle brylują swoją bezstronnością: wszyscy marzą bowiem, by przeciągnąć ich na swoją stronę, a wraz z nimi imponującą flotę Kerchu.
Krążą plotki, że Rada jest skorumpowana; ciężko je jednak zweryfikować, zważywszy na wiele oszczerstw krążących w eterze o jej członkach

Uwaga! Członkostwo w Radzie Kupieckiej nie jest możliwe z poziomu karty postaci. Na ten moment w Radzie zasiadają nestorzy NPC - przejęcie ich funkcji jest możliwe drogą fabularnej rozgrywki.


RADA PŁYWÓW

Owiana mgłą tajemnicy, składa się z akwatyków i szkwalników. Nikt prócz członków Rady Kupieckiej nie zna ich tożsamości ani nie wie, gdzie tak naprawdę mieszkają i czy mają rodziny. Oczywistym jest jedynie zakres ich obowiązków - pilnują statków wpływających i wypływających do ketterdamskich portów; bez ich wiedzy nikt nie dostanie się do miasta drogą morską. W ich gestii leży również podtrzymywanie przypływu który sprawia, że woda oddziela Kerch od Shu Hanu.
Pracują z wież obserwacyjnych, usytuowanych na wybrzeżu w regularnych odstępach; budynki górują nad miastem i rzucają się w oczy: wykonano je z czarnego, wypolerowanego kamienia, a na ich szczycie zawsze płonie światło.
Rada pływów znana jest z nieprzewidywalnej natury; nawet najlepiej poinformowane osoby w mieście nie wiedzą, czym Kerch kupił sobie ich lojalność. Gdy przed niespełna dwudziestoma latami Rada Kupiecka zadziałała wbrew ich woli, sprowadzili na Ketterdam powódź, której skutki wciąż jeszcze w niektórych miejscach widać. Woda w kanałach przebrała, a fale zalały położone najbliżej brzegu budynki. Nie wiadomo, co było przyczyną konfliktu i jak został zażegnany, faktem jest jednak, że pewnego dnia woda w końcu opadła.
Rada pływów nigdy nie pokazuje się publicznie, nie można ich też obserwować przy pracy.

Uwaga! Dołączenie do Rady Pływów nie jest możliwe z poziomu karty postaci.


[ruletka]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach