RADA KUPIECKA
Od 186 roku po powstaniu Fałdy, Rada miłościwie panuje nad Kerchem, strzegąc jego interesów na arenie międzynarodowej. Składają się na nią nestorzy siedmiu (niegdyś ośmiu) najstarszych, najbogatszych i najbardziej wpływowych rodzin kupieckich Kerchu; nie brak jednak w Ketterdamie, gdzie rezydują, innych rodzin, które ostrzą sobie zęby by zająć miejsce któregoś z nich. Rada stanowi główną siłę polityczną kraju; chcąc zrobić polityczną karierę, należy zaczynać jako kupiec, najlepiej z ich bezpośredniego otoczenia. Rada sprawnie balansuje na granicy nepotyzmu.
Radni bardzo pilnują nieposzlakowanej opinii o swoich rodzinach, tak by nikt nie mógł im niczego zarzucić. Więcej o obyczajach rodzin kupieckich przeczytacie tutaj.
W ich gestii pozostają decyzje o zaangażowaniu Kerchu w ewentualne konflikty, to oni rozdzielają budżet kraju i to oni decydują o tym, w co przyjdzie inwestować. Nie może ich zabraknąć na większych wydarzeniach organizowanych przez pozostałe kraje, na których zwykle brylują swoją bezstronnością: wszyscy marzą bowiem, by przeciągnąć ich na swoją stronę, a wraz z nimi imponującą flotę Kerchu.
Krążą plotki, że Rada jest skorumpowana; ciężko je jednak zweryfikować, zważywszy na wiele oszczerstw krążących w eterze o jej członkachUwaga! Członkostwo w Radzie Kupieckiej nie jest możliwe z poziomu karty postaci. Na ten moment w Radzie zasiadają nestorzy NPC - przejęcie ich funkcji jest możliwe drogą fabularnej rozgrywki.
RADA PŁYWÓW
Owiana mgłą tajemnicy, składa się z akwatyków i szkwalników. Nikt prócz członków Rady Kupieckiej nie zna ich tożsamości ani nie wie, gdzie tak naprawdę mieszkają i czy mają rodziny. Oczywistym jest jedynie zakres ich obowiązków - pilnują statków wpływających i wypływających do ketterdamskich portów; bez ich wiedzy nikt nie dostanie się do miasta drogą morską. W ich gestii leży również podtrzymywanie przypływu który sprawia, że woda oddziela Kerch od Shu Hanu.
Pracują z wież obserwacyjnych, usytuowanych na wybrzeżu w regularnych odstępach; budynki górują nad miastem i rzucają się w oczy: wykonano je z czarnego, wypolerowanego kamienia, a na ich szczycie zawsze płonie światło.
Rada pływów znana jest z nieprzewidywalnej natury; nawet najlepiej poinformowane osoby w mieście nie wiedzą, czym Kerch kupił sobie ich lojalność. Gdy przed niespełna dwudziestoma latami Rada Kupiecka zadziałała wbrew ich woli, sprowadzili na Ketterdam powódź, której skutki wciąż jeszcze w niektórych miejscach widać. Woda w kanałach przebrała, a fale zalały położone najbliżej brzegu budynki. Nie wiadomo, co było przyczyną konfliktu i jak został zażegnany, faktem jest jednak, że pewnego dnia woda w końcu opadła.
Rada pływów nigdy nie pokazuje się publicznie, nie można ich też obserwować przy pracy.Uwaga! Dołączenie do Rady Pływów nie jest możliwe z poziomu karty postaci.
[ruletka]
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|